fredag 6 mars 2009

Helg




Då är det fredag. Kvällen börjar närma sig. Helgen börjar...

Jag har lovat att ha syrrans två änglar över natten. Det ska bli skitkul! Förr sov de ofta här, men den sista tiden har det inte blivit av. Ikväll ska jag skämma bort dem rejält. De är ju unga nog att gilla sin moster fortfarande, så man måste ju passa på. ;)

Faktiskt blir det full fart hela helgen. I morgon är det monopolkväll. Ja... Iaf en omgång. Jag vette sjutton om jag orkar mer än en vända av eländet, men eftersom det blir en si så där sju-åtta pers här under kvällen i morgon lär det ju bli rätt hetsigt under monopolspelandet, så jag skickar troligen (efter ett tag) ut några i vardagsrummet så att de kan roa sig med Rock Band istället. Alla behöver ju inte sitta och lida vid monopol. Funderar allvarligt på att börja spela Rcok Band själv, faktiskt.... eller ta hela disken själv....

2 kommentarer:

Ullis sa...

det låter som om du har full upp!! hoppas att helgen blir helt angenäm och sånt :)

och du! jag är fortfarande ung nog att gilla deras moster *S*

~Sol~ sa...

Jepp, här har det verkligen varit fullt upp. Hur kul som helst, men jag är helt slut som människa just nu. *S* Men jag har en lugn söndag att ta igen mig på. =)

Tack. =D Men när det gäller släktingar brukar det till slut bli så att alla i den äldre generationen är smått pinsamma när barnen är i tonåren. Några år dit, men det kommer... *L*