söndag 8 mars 2009

Å fan...


Jag har bröder, Bill och Bull (inofficiella namn), som med största sannolikhet är enäggstvillingar Ja, vi är helt säkra på att de är det, men eftersom placentan spruckit när den kom ut är inte sjukvårdsexpertisen lika säkra. Men med tanke på att de alltid varit otroligt lika är det en smal sak att räkna ut att det är så.

Jag både hör och ser skillnad direkt. Finns liksom inget annat. Mina övriga syskon här har heller inga problem med detta. I min enfald trodde jag att det var likadant med våra barn. Idag satt jag och pratade med grabben och hans kusin och då visar det sig att grabben bara är säker i ca 80 % av fallen medan hans kusin väntar tills någon säger namnet på hans farbror innan han vet vilken av dem som är där.

Å fan....

2 kommentarer:

Ullis sa...

haha vad roligt :D

jag tror vi hade enäggstvillingar i klassen när jag var liten.. och den ena var fulare än den andra.. går det ens? :D
nej du, vi hade två par, nu när jag tänker efter :D och det var så i bägge dessa.. men det kanske är personligheten eller nåt då :P

~Sol~ sa...

Ladyn, jadå det går att tycka att en är fulare än den andra och det har difinitivt med personlighet att göra. De må vara identiska på utsidan men är sällan det på insidan. =)