lördag 14 mars 2009

Festlig dag


Jag vaknade tidigt idag. Hade tänkt somna om, men det ville sig inte riktigt. Jag drönade omkring i några timmar utan att göra något istället. Var rätt skönt det också. =)

Om någon timme sitter jag på bussen som ska föra mig till Längst bort i stan. Långt ut på Bjurhovda är inget ställe jag besöker ofta och faktiskt skulle jag inte sakna att inte åka dit alls. Nu råkar en vän till mig ha haft det dåliga omdömet att omlokalisera sig dit så jag får vackert pallra mig dit då det är kalas. =P

Det blir ett kort besök i Längst bort i stan eftersom jag måste hem för att kunna göra mig i ordning för ytterligare en festlighet. Folk måste ha haft himla kul vid midsommar, eftersom många jag känner är födda omkring nio månader efter den helgdagen. ;) Nå, jag ska iaf svira om, spackla på ett eller två lager färg och sedan slå klackarna i taket under ett okänt antal timmar under kvällen och natten. Drycken är ännu inte bestämd, men det lutar åt lite god cider. Inget saftsmakande blask, utan riktig cider.


Note to self: Kolla alla knappar innan cidern intas, så att marginalen för fel inte ökar....


2 kommentarer:

Ullis sa...

hahaha inte 2.25-or med granatäpplesmak då? :D drack jag igår, satan så god den var :D

ha så himla himla kul gumman!! kramas massa

~Sol~ sa...

Nja, lite mer styrka finns det minsann i min Weston´s. *S* Jag kommer knappt ha med mig något starkt, tror jag... Har inte bestämt mig än. =)

Tack, vännen, jag ska försöka. *massa kramar*