lördag 31 oktober 2009

Humörlyft


Med de vänner jag har kan jag inte annat än må bra innerst inne, trots att man mår som något katten ratat att släpa in. Den empati och sympati de förmedlar värmer upp hela mig. Någon som vill ta över hostan så att jag slipper den är guld värd. Galen, men ändå guld värd. Och de som önskar mig ett snabbt återhämtande är lika mycket värda. Liksom de som lider med mig.

Idag fick jag dessutom det fina arrangemang ni ser ovan av en vän. Otroligt snällt. Jag älskar blomster och jag älskar hösten. Nu har jag dem i kombination. Underbart och oändligt uppskattat. Tack gumman. <3>

2 kommentarer:

Spasm sa...

Det var höstigt fint och snällt gjort.

Men jag hade ändå velat se dig springa. ;)

Ullis sa...

haha vad knäpp du är <3

vet att du gillar höstfärger, det var lite poängen.. men som sagt var min vision HELT annan än det som sen blev *S*