torsdag 8 oktober 2009

Roadtrip


Idag har jag sett lite av Västmanland. Heby var inget som lockade, men väl Morgongåva. Iaf tills vi kom fram och såg eländet. *s* Vi valde att gå igenom snabbt (fanns liksom inget val) och sen äta lunch i Sala istället. Sala är en fin liten stad. Solen sken, humöret var på topp och jag fick visa leg på bolaget där också. En bra dag alltså! ;) Tack stareye. <3

Nu är jag vaccinerad mot den vanliga influensan. Trots att jag annars inte är spruträdd eller nojig gällande sprutor gick det så fort och var så smärtfritt att till och med jag var förvånad när sköterskan var klar. Jag var tveksam till att ta den, men eftersom jag ju brukar kunna bli rätt sjuk under hösten kändes det givet när arbetsgivaren betalde lite mer än halva avgiften för sprutan. Jag valde att se det som ett tecken. Varför inte, liksom? Vad har jag att förlora?


Var sen in till grannarna och gosade med härligt glada gullungar. Svårt att inte springa där hela tiden med de små mysungarna de har. <3

2 kommentarer:

älskadedotra sa...

tack själv gums för den här dan ....
roadtrippen till sala .... var boring .... gävle... here vi come ... nästa gång *S*

~Sol~ sa...

Tja, det var ju fint i Sala iaf. Någon gång kanske vi lär oss uppskatta staden mer. *S* Men visst, Gävle nästa gång. =D