söndag 4 oktober 2009

Jag tror...

... att jag tycker om...

8 kommentarer:

marbor sa...

Vet du...det tror jag med :D...jag kanske gör det jag också..tror jag..men jag vet inte :D

SKRATTKRAMP: Dagens lösenord: tanta

~Sol~ sa...

Marbor - Det är rätt skönt att... iaf tro... att jag tycker om. Jag tror... jag ska låta detta utvecklas. =D

Men det verkar som om det är dags för ett skvallersamtal, oss tantor i mellan. ;)

Kram

LenaE sa...

Låter spännande...

Ullis sa...

äsch det har jag VETAT länge. det där kommer bli så bra så :)

~Sol~ sa...

Lena - Det är lite spännande, ja. =)

~Sol~ sa...

Ladyn - Nu ska du inte vara sån! *s* Vi får se hur det utvecklas. Jag ropar inte hej förrän jag är över bäcken. Men lite kul är det allt. =)

LenaE sa...

Jag vill ropa hej redan nu...

~Sol~ sa...

Lena - Jaså? Ja, jag vill också ropa, men jag väntar ett tag till så att jag inte tar ut något i förskott. =)