söndag 4 oktober 2009

Äntligen!


Jag var lite rädd för att det skulle göra ont. De berättelser jag hört om att punktera huden med en bläckfylld nål vid fotknölen har alla innefattat en hel del smärta. Jag kan nu meddela att de absolut och tveklöst hade helt jävla rätt!

Men jag är toknöjd.

Den är verkligen skitsnygg!


Tack R.H för att du ville göra den på mig. Och tack L för att du orkade vänta. Ni är bägge guld värda!


Lejonhjarta; konturerna är ödlan jag snott från din blogg, men mönstret är annorlunda. Jag sa ju att jag skulle sno den. Nu har jag den men ändå en helt unik. =)

9 kommentarer:

Lina sa...

jag fick ju mat :P Lina är där maten är :P nu ska jag iväg till nästa ställe och äta, haha :) somliga har det bra ;)

~Sol~ sa...

Lina - Hahahah, jag har ofta mat så det är bara att dyka upp när du känner för det. =)

hRaven sa...

visst känns det... men ont är väl inte ordet jag skulle använda mig av, oavsett kroppsdel *ler*
jag har väl nån form av skrattnerv som löper precis vid fotknölen eftersom körningen fick mig att skratta så att jag hade svårt att sitta still... jag vet, felkonstruerad, men sen är jag ju inte som alla andra heller...

Bra att du är nöjd! Det är ju huvudsaken!

välkommen till de färglagdas skara ;)

Maria sa...

Fin fin fin!! (verifieringen är ovitu, o jag läser det så klart med lite finsk brytning. Snusk-blogg ;P)

~Sol~ sa...

hRaven - Du är inte som andra du, vännen. Jag kände inte för att skratta när han körde närmast knölen. Inte så att jag var tårögd heller, men det var svårt att inte rycka till ibland. =)

Tack! De brukar ju säga att man inte stannar vid en. Jag har ju två till jag vill göra, men vi får se hur det blir med det. =)

~Sol~ sa...

Maria - Tack. =) Och sluta tänk snusk på varje språk du kan låtsas att det är. ;)

Lina sa...

haha, ska säga åt Robin att köra extra mycket vid knölen när den ska fyllas i igen ;)

~Sol~ sa...

Lina - eftersom han är en snäll människa kommer han inte att lyssna på det örat. =D

bika sa...

det var mig allt en söt liten tat :)
kan tänka mig att det kändes, foten är det värsta stället smärtmässigt att tatuera.. sen kommer baske mig armhålan. har visserligen ingen på foten, man jag har vid armhålan och det gjorde gruvligt ont!!