onsdag 7 oktober 2009

Lediga dagar


Jag har varit ledig i några dagar nu. Det är rätt skönt att vara det i veckorna. Jag trivs med att jobba helg och som bonus blir jag ledig några dagar i veckan. Jag gillar verkligen det. =)

I fredags sa jag att jag ska göra så lite som möjligt under mina lediga dagar. Det höll... i några timmar. *s* Inte så att jag tagit ut mig, men jag har hunnit med bra mycket ändå. Skönt att få undan en massa skräp och fått ner i källaren. Nu är det bara att få upp hyllorna i vardagsrummet så att jag kan få ut alla böcker ur skrubben. Vore skönt att kunna använda den som man ska igen.


Något annat som är bra med dessa lediga dagar är att jag hinner träffa mina vänner. Lite kvalitetstid med dem lyser upp hela tillvaron. =)


Jag tror fortfarande att jag tycker om...

Inga kommentarer: