söndag 18 oktober 2009

Min kväll

Jag visste egentligen att det skulle bli så. Trots mina farhågor och min ambivalens hade jag verkligen skitroligt ikväll. Hela nio personer från vår gamla klass ramlade till slut in på BMB. Vi fick oss ett gott skratt när vi konstaterade att ingen av dessa nio var av svenskt ursprung. Det kunde nog summera vår klass. Vi var ytisarna, helt enkelt. =P

Den jag alltid ansett smartast i klassen erkände att han alltid tävlat med mig och många gånger kände sig underlägsen, vilket boostade mitt ego så där lagom, 20 år efteråt. *S* Lite egomassage är aldrig fel. ;) Herregud, så vi skrattade.Vi var få, men stämningen var på topp.

Aylin gjorde min kväll. Herregud så den människan tagit de bra egenskaper hon hade och utvecklat dem. Jag var klok nog att ta hennes telefonnummer innan stället öppnade för allmänheten och klassen skingrades för vinden. Henne ska jag definitivt hålla kontakten med. Den borde jag ha återväckt för länge sen. Nåja, nu ska det bli ändring på det. Och kanske ska jag ta mig till huvudstaden, där hon nu bor, och hälsa på henne. =)

Jag har haft en så otroligt rolig kväll. Det går inte ens att beskriva. Många av klasserna hade fler deltagare, men jag tvivlar på att någon annan klass skrattade lika mycket som vi gjorde. Klass 9c, St Ilians skola, avgångsår -89. We rock!

Och till M. Tack så otroligt för att du fanns där. <3

Och skjutsen hem var guld värd, även om jag ändå går och lägger mig ensam ikväll. <3

3 kommentarer:

älskadedotra sa...

precis som du sa ... jag offrade inte mig alls *S*
kom så frivilligt så *S*

sen blev ju inte min kväll precis som jag tänkt mig ... inte alls ... hann ju knappt se eller prata med dig ... sorry ...

men det var kul iaf *S*

tack själv gumman !!!!

~Sol~ sa...

Japp, det var kul ändå. =)
Och jag vet att du inte offrade dig. Du gillar ju det där hemska stället. Jag kommer aldrig förstå. *S*

Du är guld värd.
Kram

älskadedotra sa...

du e guld värd du med ...

kramen