måndag 26 oktober 2009

Ingen nytta


Idag har varit helt värdelös. Jag har visserligen tagit mig i kragen och diskat, men utöver det har jag inte gjort något som helst nyttigt och absolut inte det jag tänkt. Fy fasen vad en förkylning kan dränera all energi man tidigare haft.

Jag har ägnat kvällen åt att kolla på True Blood. Jag har helt missat den serien och bestämde mig för att något avsnitt för att bedöma om det är värt att lägga mer tid på sen. Hittills har jag sett fyra delar och den femte laddas samtidigt som jag skriver. Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker än, men jag kan inte riktigt förstå hypen kring serien. Spektakulär och banbrytande serie med fantastiska skådespelarinsatser har jag sett att de kallar den i tidningarna. Nja.

2 kommentarer:

Spasm sa...

Det är mycket vampyr-serier nu. Det börjar bli lite tjatigt.

Hoppas du mår lite bättre idag.

Kram

~Sol~ sa...

Jo, det har blivit mycket sådant på sistone, men jag har lyckats missa dem. Den här serien tog mig igenom gårdagen, även om jag fortfarande inte förstår hypen.

Tack, bättre är kanske att ta i, men jag andas lite lättare så jag kan inte klaga allt för mycket. *S*

Kram