söndag 1 februari 2009

Nyss hemkommen


Krogen var kul ikväll. Brorsan kompis var allt annat än modell, men han var faktiskt rätt körd. Inget ont menat, men det är sant. *S*

Klockan är snart halv fyra och jag sitter med ett glas vatten. Jag har hinkat några glas redan och tänker hälla i mig ett glas till innan jag lägger mig för att sova. Det har alltid funkat förr när jag försökt undvika en bakfylla dagen efter. Det funkar nog i morgon också. =)

Träffade en del kändisar ikväll. Blobbare och irl vänner. Träffade bl a Lina. Kul! Hon och jag behöver gå röja järnet tillsammans någon gång. Hon är en kul människa som förstår min sarkastiska humor. =)


Jag uppskattar verkligen denna kväll. Människorna jag valt att umgås med, att ha i min närmsta omgivning, är verklige suveräna personer. Jag hoppas de vet att de är så uppskattade. ♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

marbor sa...

Haha...jag tycker du är rolig...*L*

Kul att du fick en trevlig krogrunda! Det behöver man lite då och då...hoppas att du vaknar pigg, rosenfräsch och glad imorgon/idag.

Kramen!

~Sol~ sa...

Jag? Rolig? Ummmm... på vilket vis? *S*

Jag är nu vaken, pigg och redo för en ny dag. Rosenfräsch vette sjutton om man kan kalla mig, behövs nog en dusch före det kan sägas, men jag är iaf inte bakis. =)

Kramar

Anonym sa...

haha! klart vi måste ut och röja. så jag slipper hålla inne med alla mina spydigheter, haha ;P ingen annan som förstår mig heller :D

~Sol~ sa...

Lika barn leka bäst, sägs det ju.... =P