lördag 21 februari 2009

Rock Band - igen


Ikväll hade jag inte tänkt att vi skulle vara hemma. Planerna var att gå bort och bli bjudna på mat. Först en sväng till syrran eftersom det var alldeles för länge sen vi sågs och sedan äventyra oss några få meter ut på hennes gata för att komma till en vän som lovat både mat och ett gammalt hederligt nintendo med Super Mario på programmet.

Istället för den trevliga dagen och kvällen sitter jag nu och lyssnar på när en tjurig son spelar Rock Band tillsammans med sin kusin. Jag hade tänkt skicka hem kusinen när sonen såg mindre pigg ut och han visade sig ha feber, men efter protester från bägge fick han vara kvar. Sonen la sig och sov en timme och var lite piggare när han vaknade.

Kusinen aktar sina ord eftersom han inte vill reta upp sonen och bli hemskickad. En timme till, sedan blir han hemskickad iaf. Jag vill ha lite lugn och ro och sonen börjar bli lite väl tjurig.

3 kommentarer:

Ullis sa...

jag har kvar mitt nintendo 8bitars om du/ni vill komma och lira ;) har super mario ett och tre tror jag.. tvåan försvann, haha :P

Anonym sa...

Enkelspåriga?
Men det var ju min fru som sade "ligga". Det var också hon som sade "sex".

Inte jag.
=)

~Sol~ sa...

Ladyn, det som är så kul! Jag har ett gammalt Sega med Sonic och något olympiskt spel som kan vara rätt kul att ta fram ibland, men nintendo.... *nostalgi*

Tack! =D
Massor med kramar