söndag 15 februari 2009

Test

Ibland vet jag inte vad som kommer över mig. Jag har som vana att ignorera alla skitapplikationer som överöser en på facebook, men rätt vad det är ser jag markören hamna på allow och vips så sitter jag där och klickar i en massa rutor för att svara på en del helt meningslösa frågor som sedan ska visa något om mig själv. Eller hur... Den här gången var det "What does your birthday say about you?". Men tjena... Det är det datum jag råkade ploppa ut på. Mer än så är det inte. OM något datum vore viktigt (ur någon sektliknande religiös synpunkt) borde det väl i så fall vara datumet man blev till... eller?

Hur som helst fick jag veta att jag är Mars. Jag är född i Juni, men ok. Mars är tydligen en personlighet och inte en månad i detta fall. Så här stod det...

March
Attractive personality.sexy. Affectionate.Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Loves to serve others. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Observant and assesses others. Revengeful. Loves to dream and fantasize. Loves traveling. Loves attention. Hasty decisions in choosing partners. Loves home decors. Musically talented.Loves special things. Moody.


Om vi ska bena upp det lite....

Attraktiv personlighet... Hmmmm... ett snällt sätt att säga att man kanske inte är så snygg eller?
Sexig.... Jo men visst.
Kärleksfull.... Jepp, älskar många och mycket.
Blyg och reserverad.... Jo, tjena!
Hemlighetsfull..... måste man inte ha hemligheter för att vara det???
Naturligt ärlig..... Går inte att förneka.
Generös och sympatisk.... Kan jag hjälpa så gör jag det.
Älskar lugn och ro.... Oftast men inte alltid.
Känslig angående andra.... Mjo... tror det.
Älskar att hjälpa (väljer att inte översätta det till tjäna) andra... Jepp
Har kort stubin.... Bara när det gäller Belsebub-wannabe´n och hans pappa.
Kan lita på.... Jag håller både käft och och mitt ord.
Uppskattande och ger vänlighet i retur.... Jupps
Observant och bedömer andra.... Hur ska man annars få veta något?
Hämndlysten... Ja, men det kan få bida sin tid. Cosa Nostra har lite att lära av mig... *hehehe*
Älskar att drömma och fantisera... Har insett att så är fallet.
Älskar att resa... De få resor jag gjort har gett mersmak.
Älskar uppmärksamhet... Ibland
Förhastade val av partners.... Allt är relativt.
Älskar dekorationer i hemmet... Eller inte! Enkelt och snyggt är bättre.
Musikalisk.... Bara om tondövhet är en talang
Älskar speciella saker.... Eeeehhh.... definiera speciella?
Ojämn i humöret.... Nix, oftast glad.


9 kommentarer:

marbor sa...

Hmm...vart något fel på vägen med min kommentar så jag får väl skriva en ny.

Jo jag tänkte som så att "Naturligt ärlig" kan man visst vara ser jag....men hur är man om man är "Onaturligt ärlig" då? liksom? Hur är man då?

Jag bara undrar...;-)

Anonym sa...

haha, var jag också tvungen att ta den. December här

~Sol~ sa...

marbor, Hahahahaha, ja det är en bra fråga. Jag tror att de (kanske) menar att ärligheten ligger en så nära till hands att man är det utan att ens reflektera över det. Hur som helst verkar det vara en positiv egenskap.

Onaturligt ärlig är väl när man är mytoman och någon gång tvingar sig själv att tala sanning... =P

~Sol~ sa...

Ullis, jag har ingen aning om vad December hade för egenskaper, men jag antar att de i stort är väldigt bra för jag känner ju dig. =D

Anonym sa...

attnas nu vart det fel nick hahah.

~Sol~ sa...

Ullis, fixat. =)

Ullis sa...

hahaha fan så kul, det där beskrev mig in i minsta detalj.. men jag är som du ganska skeptisk till sånt, får man fråga vilket datum du "ploppade ut"? :D 4e juni här ^^

~Sol~ sa...

Lady´n, den 25´e. Jag fyller år på midsommarafton vart sjätte år. =)

Anonym sa...

Tja, Göteborgare kanske? De stämmer ju ganska bra in på din romantiserade bild ;)

Och nu var det ju Kotteby som blev citerad. Så eventuella syftningsfel får du ta med honom ;)