söndag 8 februari 2009

Utnämning


OK, kanske inte utnämning men iaf en komplimang. =)

Kanelen har kallat mig sin allvetande skräphög och det var en sådan uppskattad komplimang att jag valt att ändra namnet på min blogg från en Gurkas betraktelser till just Den allvetande skräphögen! Ja, som ni förstår utgår jag från att det är visdomarna/kunskaperna denna skräphög levererar som renderat mig denna komlimang och inte utseendet. =P Tack, Kanelen.

Jag lade även ut mig på bloggportalen, men gick bet när jag skulle lägga in länken dit på min blogg. Jag är lite för trött för att hitta på stället jag ska klistra in koden som ska göra detta trolleri möjligt. Jag får kolla på det en annan dag. *hoppas att någon vänlig själ ska bespara mig en massa läsning genom att helt enkelt tala om vart jag ska titta* =P

Nyduschad och rent i sängen. Gissa om jag ska tryna!
Natti natti...

4 kommentarer:

Ullis sa...

haha ja, han kallade dig det nångång till mig, och jag som är för UNG för whatever program det var.. (fragglarna?) tyckte att "men hon är väl jättesnäll!!" :D snacka om missförstånd, jag förstod ju senare att det faktiskt var en komplimang :D

Anonym sa...

*S*..ni är roliga!
Men det är ju en jättekomplimang...ja så länge du nu inte LÅTER som den där skräphögen då..*S*
Grattis!

~Sol~ sa...

Ladyn, Ja det var Fragglarna. *s* Och Den allvetande skräphögen var en klok varelse som fragglarna trotsade stora faror för att nå fram till för att få råd. Att det sen fanns en massa goda rädisor de älskade där också väljer jag att se som sekundärt. *S*

Jo, det är en komplimang. En stor sådan. =D

~Sol~ sa...

Mia, ett gott skratt förlänger livet. *S*

Låter som... Eeeehhhh.... Njae... bara när jag är förkyld. ;)
Tack. =D