söndag 8 februari 2009

Slut


Nu får det räcka! Jag orkar inte städa mer. Jag anser själv att det behövs en hel del till, men eftersom det iaf inte än någon annan som ser det tänker jag strunta i det tills nästa helg. Förhoppningsvis har jag mer energi att ta till då och det jag inte hunnit/orkat idag blir gjort då. =)

Nu har grabben gått till sin pappa. Idag hade han och jag ingen bra dag. Man skulle ju kunna tro att han skulle vara mindre vrång då han fick vakna av sig själv och jag knappt tjatat på honom om att göra i ordning innan han skulle till sin pappa, men tji fick jag. När jag försökte vara snäll fick jag bara sura blickar och hans tonläge hade en del att önska (om inte annat önskade han mig åt pipsvängen). Detta är något jag inte accepterar så efter några väl valda ord från mig och en timmes tjurande kom han och gav mig en kram. Han ber inte om ursäkt, men visar att han tagit till sig det jag sagt på annat vis. Jag accepterar detta för den ursäkt det är. Ingen mening med att försöka krama vatten ur en sten, liksom. Tyvärr var det dåliga humöret hos honom och bristen av tålamod hos mig väl påtagligt under hela dagen, så den första halvtimmen efter att han gått kändes lugn och skön. En timme efter att han gått saknar jag honom. *S*


Jag är slut som människa just nu. Det blir en timme med Bones och sen skulle jag inte bli ett dugg förvånad om jag ramlar i säng och sover som en stock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att trots din icke-braa dag har du lyckats få mig att skratta med bilden..haha!

~Sol~ sa...

Glad att du gillar den. =) Den representerar verkligen en icke-bra-dag. *hahaha*