onsdag 16 september 2009

Trivialiteter


De två dagarna som varit sedan jag kom hem har gått fort. Jag har fått mycket gjort. Grabbens nycklar är numera på rätt adress, jag har anmält mig till Kommunal IF (får göra det nu när jag är månadsanställd nämlingen) eftersom det då är gratis att gå simma, har ordnat mitt schema på jobbet, har jobbat ett pass igår och varit på familjekväll på jobbet idag, har städat, tvättat, hälsat på farmor, varit till affären och bunkrat det som tagit slut när grabbsen roat sig här hemma och jag har faktiskt hunnit med några sovmornar också. Svisch har det sagt så har dagarna varit förbi.

I morgon är jag ledig hela dan. Inga oförberedda extratimmar då inte. =) Men jag ska till jobbet ändå. Inte till nuvarande jobbet, utan jag ska hälsa på gamla jobbet. Jag saknar dem. Några timmar med dem ska väl bota den värsta saknaden och sen ska jag iväg en sväng under eftermiddagen, tänkte jag. En vän behöver lite hjälp med sin dator och jag tror jag skulle kunna fixa det. =)

Lugn och ro inför kvällen nu. Bara andas...

4 kommentarer:

Ullis sa...

åh jag vill OXÅ simma!!! men jag hatar att simma själv.. tråkigt.. det är så bra mot ond rygg.

älskadedotra sa...

åååååh .... tack gumman för hjälpen med datorn idag ...
äntligen kan jag lyssna på musik ... o har ett bättre antivirus *S*

*tacktacktacktack*

kramisar

~Sol~ sa...

Ladyn - jag tänker simma rätt regelbundet, så det är ju bara att haka på. Blir på dagtid eftersom jag ju jobbar rätt många kvällar. =)

~Sol~ sa...

älskadedotra - var så god. =)
Bara glad över att kunna hjälpa till. Kramar!