måndag 21 september 2009

Jag fick en utmaning...

.... som jag tyvärr inte kan anta.

Anledningen är att utmaningen heter "I min väska" och man ska visa upp innehållet i sin handväska. Jag använder bara handväska när jag ska till jobbet och jag tömmer den så snart jag kommer hem. Just nu har jag absolut ingenting i någon av de handväskor jag äger. Tomma. Det ekar i dem. Förutom... *tänker efter*...

Hahahaha, nej... det finns en handväska som inte är tom.

I denna väska har jag grabbens nätverkskablar. Det är, som ni ser, en svart väska. Kablarna är lika svarta. Man ser dem bara om man tittar riktigt noga. Vilken tonårsgrabb tittar i en öppen handväska där en öppnad förpackning av bindor ligger överst? *ler glatt*

2 kommentarer:

Lina sa...

haha, hoppas inte han råkar luska fram det där inlägget, då blir du avslöjad ;)

~Sol~ sa...

Lina - nej då, jag är säker. Han anser att bloggar är det tristate som finns på nätet. =D