måndag 21 september 2009

När?


Jag bara väntar på den. Känner efter ordentligt. Jag vet ju att den kommer. Det är nästan så att jag tycker att den ska komma så att det blir klart någon gång. Och ändå inte. Skönt att den uteblir. Men då funderar jag istället.

Om jag inte får den...? Innebär det att jag är i bättre form än jag trott? Eller tar jag inte i ordentligt? *funderar* Nej, det senare köper jag inte. Trots att jag inte simmat regelbundet sedan i mars simmade jag 1 km på under 30 minuter idag. Jag tar i. Jag var ju till och med lite anfådd när jag var klar. Hmmm... kan det första alternativet verkligen vara ett alternativ...?

Nej... Jag tror på att det kommer. Träningsvärken kommer att slå till under natten. Jag kommer säkerligen ha ont i rumpa, ben, mage och armar när jag vaknat. Yep, så blir det nog...

2 kommentarer:

Ullis sa...

åh jag ÄLSKAR träningsvärk! inte som för mig dock, jag kan få det om jag bär en kartong som är lite bökig :D om jag håller fel liksom :D hahahaha.. men om jag verkligen simmat eller tränat, då älskar jag den.

~Sol~ sa...

Ladyn - Jag klarar mig rätt bra utan, tack. *S*