lördag 12 september 2009

Tänke bara....


Jag har fått hudfärg. =D
Ja, ni vet den där fina färgen de flesta har när de lever. Jag brukar ju mest påminna om ett fräknigt lik. Nu är jag en levande fräken isället! =) Inte världens bästa bild, men spela roll... Jag har fått färg!

Och alla som inte förstår upptsåndelsen för lite färg i skinnet kan ju tänka sig hur kul det är att varje sommar få frågan om man är sjuk eftersom man är så blek. Eller få kommentaren att man måste gå ut mer, trots att man varit ute i solen i flera timmar så gott som varje dag under sommaren. Ja, jag är exalterad över att äntligen få se ut som alla andra efter sommaren. OK, inte lika brun som de flesta, men iaf vanlig hudfärg. =)

2 kommentarer:

Ullis sa...

äsch du är så fin! du var fin ljushyad oxå, men det är ju kul med variation förstår jag :) kram!

~Sol~ sa...

Tack. =) När jag skrev inte bästa bilden menade jag att jag ser ut som en citron och hade kunnat visa hur nöjd jag egentligen är med livet just nu. *S*

Och ja, det är skönt att veta att jag KAN få färg. =)
Kram!