fredag 4 september 2009

Jävla idiot!!!

Till den som i morse körde på min son utan att sedan stanna för att se hur det gick med honom när han väl landat har jag vara detta att säga; Din förbannade jävla slemhög! Hoppas dina inälvor ruttnar långsamt och att du förtvinar i en plågsam död. Må du brinna i helvetet!

Kevin mår efter omständigheterna bra. Han har skrubbsår, är blåslagen och känner sig omskakad, men han mår ändå bra. Jag undrar om inte jag varit mer upprörd över det hela än vad han är. Fan, tänk om jag redan hunnit åka och sedan fått besked om att han varit offer i en smitningsolycka. Jag hade kapat planet och tvingat piloten att vända direkt. Det känns inte bra att lämna nu heller, men nu har jag iaf sett med egna ögon att han verkligen klarat sig och mår hyfsat.

Polisanmälan är gjord, även om jag tvivlar på att det leder någonstans. Spelar ingen roll, det ska anmälas! Hoppas de hittar den satans amöban och rycker lappen av honom/henne!

8 kommentarer:

Ullis sa...

vad läskigt. Håller tummarna att polisen kan hitta den jäkla idioten. Skönt att sonen verkat ha klarat sig så bra som han gjorde.Stor kram

Maria sa...

Fyy f*n!! Vilka skitmänniskor det finns!!
Krya på sig sonen, trevlig resa Solis!!
Kram!

hRaven sa...

det finns tydligen folk till allt... fyyy... usch.
Hoppas det är helt okej även när chocken lagt sig, både hos dig och honom.
Du får trösta dig med att den där saken kommer att straffas trefaldigt... du vet universums sätt att rätta till orätter.
Försök att slappna av nu och njut at resan och ledigheten.
kram

marbor sa...

Sånt där gör att man har lust att sparka in framskärmen på varenda bil man ser.
Så OM du när du kommer hem läser om en vandal i Enköping så...*räcker upp handen*

Ullis sa...

du måste SKÄMTA!?!?!?! DÖÖÖÖÖDAAAA... jag skulle plockat honom.. med basebollträ.. men det är bra att jag inte var där.. han hade fetdött.. ingen kör på min lammis..

bengt sa...

Så hämnd är är helt OK? Enligt en del som kommenterar.
Då vet jag.

Anonym sa...

Men oj. Vad hemskt! Förstår att det inte känns så bra att åka i det läget. Hoppas han fortsätter må bra och att du ändå kan ha den semester du tänkt dig! Kram

~Sol~ sa...

Tack för all respons.
Grabben mår bra och jag njuter av min semester. :)

<3