lördag 5 september 2009

Semester


Tror ni jag njuter av tillvaron just nu?

8 kommentarer:

Ullis sa...

gud så mysigt!! jag talar nog för alla här när jag säger att: DU ÄR SÅÅÅÅ VÄRD DETTA!!!

<3 dig och längtar tills du kommer hem! kram!

~Sol~ sa...

Tack. Just nu längtar jag verkligen inte hem, men kanske blir det skillnad efter en vecka på egen hand i detta vackra, varma land där jag har tillgång till egen pool.... eller inte. :P

Men jag kommer sakna er, mina vänner. <3

Kram!

marbor sa...

Men vi är ju här ju :D
Just precis HÄR är vi....så njut du! :D

LenaE sa...

Ha det så bra där borta! Det behöver du!
Kram / Lena E

PS. Hemskt det som hände Kevin, men tur att det inte gick värre. Jävla trafikidioter!!

~Sol~ sa...

marbor, jag ämnar suga ut varenda uns njutning jag kan ur den kommande veckan, så oroa dig inte för det du. =D

~Sol~ sa...

Lena - Tack. =) Jag har det så himla bra just nu att det borde vara straffbart. Hundarna är små och är utomhus nästan hela tiden. Jag behöver bara ge dem vatten två gånger och vatten en gång om dan. Det är som om jag vunnit högsta vinsten på ett stort lotteri. =)

Ja, det är hemskt. Jag förstår att olyckor händer och troligen såg han sig inte för ordentligt heller, min satunge, men att inte ens stanna... DET förstår jag inte. Men som du säger, tur att det inte blev värre.

Hälsa alla. Och ge farmor en kram från mig när hon fyller. <3
Kram!

Lina sa...

åhhhh, jag tror jag kommer ner och hälsar på dig ;)

ha det så skönt!!

~Sol~ sa...

Lina - Du är väldigt välkommen. Finns hur mycket plats som helst! =)

Tack!
Kram