torsdag 28 januari 2010

Vad bidrar han med?


Jag kan ärligt säga att jag aldrig läst en blogg skriven av den hypade mannen Alex Schulman. Bara tanken på den karln får mig att rysa av obehag. Detta kommer sig av att jag råkat se honom i korta snuttar på tv eller i webnyheternas små klipp. Jag kan helt enkelt inte med honom.

Nyfikenhet om varför han är så otroligt hypad har fått mig att titta på några delar av de klipp AB dagligen envisas med att visa av hans talkshow (i brist på bättre ord). Jag har sett, jag har lyssnat och jag står fortfarande lika undrande. Karln är larvig, verkar lida av hybris och är bara för mycket på alla vis. Intervjuerna är på sådan låg nivå att jag lider med de stackars människorna som inte visste bättre än att tacka ja till att delta i dem.


Just nu verkar AB ha snöat in sig på kombinationen Schulman - Alsing. Har stackars Schulman tappat i popularitet så att Alsing måste dela lite av sin glans med honom? Eller är det tvärt-om, kanske? Hur som helst kan jag inte annat än hålla med i det Adam Alsing kläckte ur sig (iofs med ett skratt, men det får stå för honom) när Schulman frågade om spontana reaktioner till hans löpsedlar med falska scenarion om hur Alsing gått hädan. När Alsing fick se löpen där han gått bort i en flygolycka alternativt stilla lämnat in i hemmet utbrast han... "Du är ju sjuk i huvudet!".

5 kommentarer:

hRaven sa...

*ryyyys*
ska vi starta klubb?

~Sol~ sa...

Absolut! Han får det verkligen att krypa i skinnet på mig. Hemsk offentlig personlighet. *urk*

hRaven sa...

Du har nog tur som missade hans föreställning på Singing Bee. Jag min dumma nöt var ju tvungen att kolla bara för att se denna där ta ton... jag borde inte ha gjort det *ryser*

~Sol~ sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Du tittade frivilligt??????? Nu har jag hört allt. ;)

hRaven sa...

vet inte varför jag ens tittade på det just då. jag antar att det var nog den masochistiska sidan av mig som satt kvar... tror jag bara satt och gapade... skrattade också... pinsamt om inte annat...