onsdag 13 januari 2010

Aj

I morse vaknade jag med tanken på att jag troligen inte hade feber. Mmmmm, tanken var ju bra. 38.2 är visserligen lägre än de 39 jag kom upp i igår och denna gång är det utan påverkan av febernedsättande. Alltså är det en positiv utveckling på det hela. Tror jag.

Det som får mig att tveka angående den positiva utvecklingen är att jag idag har ont i precis allt. Det låter överdrivet, men det är ändå ett faktum. Jag har ont i huden när jag kommer åt något. Det gör ont att röra mig. Det gör ont att tänka. Det gör ont i fötterna när jag går. Det är till och med jobbigt att sitta. Det enda (tack och lov) som inte gör ont är ryggen. Den mår fortfarande bra.

Nåja, sonen har varit uppe hela natten igen, så jag lär ju få lugn och ro under dagen. Ska gå lägga mig och sova igen. "Ska bara" först... =P