måndag 18 januari 2010

Nytt

Igår tog jag med mig en väska till Honom. Jag har tidigare inte lämnat annat än en tandborste, som redan från start har fått bo hos honom. Jo, jag vet att jag varit här väldigt mycket och att det egentligen varit logiskt att lämna lite prylar hos honom av rent praktiska skäl, men jag har ändå värjt mig lite för det. Mina ursäkter har varit att han ju snart skulle flytta och, när det väl var gjort, att han skulle få komma i ordning själv först. Nu fanns det inga ursäkter kvar. Och faktiskt... Det känns bättre än jag trodde. Naturligtvis är det bara lite som fått en boplats här, men det känns ändå ok. Skönt. Nu behöver jag inte släpa kläder, smink och annat varje dag.

2 kommentarer:

Spasm sa...

När ska ni flytta ihop? ;)

~Sol~ sa...

Alex - Tja, fortsätter det så här bra kommer jag definitivt fundera på det om en si så där tre, fyra år. ;)