onsdag 13 januari 2010

Presenter!!!


Jag gillar verkligen att få presenter. Det är inget jag förväntar mig eller kräver, men när jag ändå får sådana blir jag alltid lika glad.

Idag fick jag två stycken. En bok om årets horoskop. Har inte hunnit titta igenom den ännu, men ska snart göra det. Den andra presenten är det ni ser på bilden. Min gamla locktång gick sönder i förra månaden och jag har inte kommit mig för att ersätta den. Mest beroende på lathet och jag svurit en hel del åt att inte ha någon. Ladyn - den underbara människan - gav mig en som hon haft liggandes hemma utan att den blivit använd. För mig är det verkligen guld värt. Tack!!!! ♥ ♥ ♥

Nu ska jag bara lära mig alla funktioner. Det är inte bara en locktång, det är en hel vetenskap. =P

2 kommentarer:

Ullis sa...

aawh.. du är så sööt! det är skönt att ha en vän som är så lik en själv.. ger och att ge saker utan att "behöva", utan att det förväntas, utan för att man VILL :)

och det var ju inget, bara skönt att den kommer till användning.. visst hade jag kunnat använda lockmojen om jag ville, men jag har för kort hår och den har ju legat hur länge som helst nu. jätteglad att du uppskattar det! <333

~Sol~ sa...

Jag har inte så långt hår heller, men jag har lockat det sedan jag var typ 12 och har inga planer på att sluta nu. Jag uppskattar verkligen att den får bo hos mig. Tack tack tack tack tack tack tack tack! ♥

Kram