tisdag 12 januari 2010

Temperatur


Igår kände jag mig tröttare än vanligt när vi städade. Eftersom det varit en rätt intensiv period med att bygga övervåning, plocka ordning och flyttstädning kändes det som en rätt logisk utveckling av det hela. Klart man blir trött.

Jag kom hem vid sju i morse och gick genast och la mig igen. Kände mig helt sänkt och hade inga andra planer än att göra lunch åt brosan som fortfarande låg och trynade på soffan när jag klev in. Sova en stund till kändes helt rätt. Jag ordnade lunch och slapp disken. Schysst med en bror som är tacksam över mat och vill göra sin del. *hehe*

Jag passade på att kolla tempen medan han diskade. 38.7º och då hade jag ändå tagit en Advil någon timme innan eftersom jag kände huvudvärken komma smygande. Skit också. Jag har 36.6º i vanliga fall. Nu förstår jag varför jag kände mig trött igår och helt sänkt idag.
Sova middag, kanske?

6 kommentarer:

hRaven sa...

gå och lägg dig och krya på dig

~Sol~ sa...

Jag tror jag gör just det...
Tack.

Alex sa...

Krya på dig.

Kramar

~Sol~ sa...

Alex - Tack!
Kramar

iashemlis sa...

Du får ta vara på dig.. =)

~Sol~ sa...

Tack Ia. Jag försöker. =)