onsdag 22 april 2009

Pizza


Det är gott med pizza. Jag gör det faktiskt hyfsat ofta. Idag ockuperade jag ett nytt kök för mina bestyr med en sådan. Rockern fick se sig brädad i sitt eget hem när jag gjorde mitt debutbesök där. Hoppas det inte gjorde något? Jag använde ett färdigt pizza kit för första gången. Det funkade bra, även om jag även i fortsättningen kommer göra det från grunden när jag är hemmavid. =)

Dagen har varit lång, vilket naturligtvis känns i kroppen, men den har samtidigt varit bra. Några trevliga timmar hos Rockern avslutades med en skön promenad hem under vilken jag fick sällskap halva vägen av Rockern och hennes söta, om än lite gnälliga och otåliga hund som mer än gärna delar ut blöta pussar. =D

Nu ska jag vila i några timmar innan det är dags att köra igång med morgondagen.

Inga kommentarer: