torsdag 9 april 2009

Lugn natt


Jag har lyckats sova ett par timmar sammanhängande i natt. I två omgångar faktiskt. Mellan kl 24.00 och 02.58 sov jag som en stock. Grabbarna var tystare än jag trodde var möjligt. Inte var det de som väckte mig heller utan min fd bonusgrabb som tydligen varit ute på galej på lilllördagen och glömt knapplåsa telefonen. Det är lite ironi i den situationen med tanke på att det aldrig hänt tidigare....

När jag vaknade i morse låg grabben och trynade medan hans kompisar satt kvar i köket. Klenis! Nu är han uppe igen. Tydligen hade hans ena dator kraschat och han har inte lösenet till det eftersom han har ett litet problem med antalet timmar han annars sitter vid datorn och en massa saker han unlåter att göra om han kommer in i den när han vill, t ex att gå till skolan. De ville inte väcka mig vid fyra, så de väntade snällt tills halv sju innan de bad mig logga in på den åt dem. *S*


Idag är det påskdisco på jobbet. Påskkärringutstyrsel, kanske...? Får fundera lite på det hela. =)

Inga kommentarer: