tisdag 10 november 2009

Timmarstockar


Jag är en snarkare. Det är inget jag vanligen störs av och som singel de senaste åren har ingen annan heller störts av det. Nu är jag däremot satans medveten om det och det känns himla jobbigt.

Inatt var jag vaken i rätt många timmar efter att han puffat lite lätt på mig för att få mig att byta ställning. Jag var ju ledig idag och han skulle jobba, så det kändes förargligt att jag skulle väcka honom med mina timmerstockar. Jag blir så otroligt självmedveten om denna "defekt" hos mig.

Naturligtvis behövde jag inte ligga vaken och oroa mig över att väcka honom. Om han bara somnar in sover han som klubbad. Synd att jag inte visste det innan jag ansträngt mig för att hålla mig vaken utan att gäspa käken ur led. Men oavsett är det ändå något som är väldigt jobbigt för mig själv och det blir en tur till apoteket snart. Jag har hört om en nässpray som ska funka. Kanske ska jag använda den tillsammans med de plåster som också finns för att motverka snarkningar....?

2 kommentarer:

Meta sa...

köpte snarkplåster åt min stenkross till bättre hälft. funkade ypperligt.. try it...

~Sol~ sa...

Meta - Det ska jag absolut göra. Tack. =)