lördag 21 november 2009

Snurr

Härligt. Ytterligare en natt utan att jag kan skryta med att ha sovit.Hipp Hurra. Undrar vad det är som gör att det är så? Kan kanske kusinen tala om ifall detta är något som går i släkten? Brorsan och sonen har samma problem, om än aningen mindre allvarligt än jag. Kanske är det ändå en släktåkomma?

Nåja, idag ska jag jobba. Sen ska jag hem till farmor. Sen ska jag skynda mig att laga mat. Sen ska jag umgås och ha roligt. Hoppas bara att lite vin inte orsakar en massa ZZZZZZZZZZZ så att jag inte orkar med kvällen. =S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte roligt att inte kunna sova. Men jag har inte hört om någon släktåkomma. Inte hos oss i alla fall. Dom andra kan jag inte prata för.
Hoppas du får sova i natt! :)

~Sol~ sa...

ametrin - Attans då. Då är det bara vi som är underliga, då. *S*

Nej, det är inte kul när man sover illa. Påverkar ju så himla mycket. Men inatt blir det sent. Jag ska äventyra mig ner på stan och slå klackarna i taket. =D