lördag 1 maj 2010

Update


* Cirkusen fortsätter i oförminskad styrka.

* Sonen är ambivalent. När jag är hemma är inte det bra, när jag är borta är inte det heller bra.


* Ska bli moster igen i november.


* Jobbet går hur bra som helst och jag mår bra där. Gillar dock inte tidiga mornar. Tur att jag har fler kvällsturer än morgonturer.

* Hinner knappt med mina vänner just nu.

* Tränar fortfarande kommunikation med Honom. Går ofta bra, men ibland imiterar det JAS.

* Har införskaffat en ny stålhäst för mer pengar än jag tänkt. Men den är fiiiiin.

* Är så satans less på Isfolketböckerna just nu att de sista går långsamt som sjutton. De är som allra bäst innan de kommer till "modern tid".

* Undrar vad fasen jag gör vid datorn när jag kan vara på en skön promenad med syrrans hund...

2 kommentarer:

ullrika sa...

så länge jas-planet håller sig i luften, eller på backen för den delen, så är det ju bra. några störtningar vill vi inte vara med om.

~Sol~ sa...

ullisen - Njae, det hade kunnat bli en större jordfräs än vad JAS var back in the day, men jag har lärt mig att inte explodera direkt när han säger saker, utan hellre vänta ut honom låta honom fundera igenom vad han egentligen sagt och skämmas medan han sedan försöker rädda situationen. *haha*