fredag 14 maj 2010

Kryss


Det är omöjligt att beskriva kryssningen och samtidigt göra den rättvisa. Jag väljer att helt enkelt konstatera att jag haft otroligt roligt, att jag trivs och passar oerhört bra med mina kollegor, att karlar fortfarande kan vara ofattbart plumpa och äckliga, att drickat var berusande och att maten var sanslöst god.

Åh, visst ja.... Nej, jag blir inte dålig efter sådana upplevelser, så jag har det lagom lugnt och skönt idag. Ledig fram tills på måndag, ensam hemma hos Honom och ingen städning eller några måsten att ta hand om. Livet leker! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är värd en underbar helg vännen. *Kram*

~Sol~ sa...

Tack! Jag tänker göra mitt bästa för att ha en sådan. Hörde rykten om att det blir hyfsat väder på söndag. Kanske värt att ta sig ut ett tag under dan då? Frisk luft, lite att göra och trevligt sällskap låter ju som en fin avslutning på helgen. =)

Hoppas du själv får en fin helg. Kram