måndag 17 maj 2010

Hemma


Idag är jag hemmavid. Det är rätt skönt faktiskt. Här slappnar jag av på ett annat vis, jag plockar och donar på ett annat sätt. Visst saknar jag honom då vi inte är tillsammans, men samtidigt blir det faktiskt lite bättre när vi träffas efter att vi varit isär någon eller några dar.

Murphy och Tycho är fortfarande platsbundna hos mig. De verkar njuta för fulla muggar medan jag gör mitt bästa för att låtsas som om de inte är jämte mig. Funkar bara så där, faktiskt, men heller så där än inte alls. =P


Idag var jag hos Lotta på Egohörnan och fick fina naglar. Hon har lärt sig att marmorera. Himla schysst resultat. Nu har jag lila naglar och ringfingernaglarna är marmorerade i olika lila nyanser och silver. Coolt. =)


Allt drygt och jobbigt sopas under mattan ikväll. Dags att ladda batterierna för kommande situationer. Umgänge med sonen, god mat, ett bad och en bok känns som en bra fortsättning på dagen. =)

Inga kommentarer: