onsdag 19 maj 2010

Herregud


Jag trodde inte det var sant! Hur kan någon tycka det är ok att så unga barn klär sig så och dansar på det viset offentligt?

Visst förstår jag att barnen ser och vill härma (utan att för den skull förstå), men att från föräldrarnas sida säga att det itne var meningen att så många skulle se dansen är löjligt. Med det samhälle vi har idag var det självklart att någon skulle filma, inte bara flickorna utan även publiken som tjoar,busvisslar och hejar på, och lägga ut det på nätet. Att skaparna av Alvin och ekorrarna valde att deras animeringar skulle dansa så i en barnfilm får stå för dem. Föräldrarna borde veta bättre och inte skylla på filmen.

Vad fan tänkte de med??

6 kommentarer:

Ullis sa...

pedofile heaven säger jag.. herrejävla gud.. ska sägas att jag tycker de är fantastiskt duktiga. eller, skulle ha varit, om de hade varit 10 år äldre.. att inte NÅN av flickornas föräldrar reagerat är helt vansinnigt.. min egen mamma skulle hellre DÖ än att tillåtit det där.. halvnakna?!? KLÄ PÅ BARNEN OCH UPPMUNTRA DEM INTE ATT JUCKA. that's my oppinion.

självklart är flickorna för små för att förstå vad de gör.. tror jag.. så som du säger.. FÖRÄLDRAR, hallå?

~Sol~ sa...

Ja, att de är duktiga på dansen går inte att förneka, men fokus hamnar inte alls på den eftersom deras ålder och klädsel är så upprörande. Groteskt. Och vad spelar det egentligen för roll om det var ämnat för en hel hall full med tjoande, visslande och hurrande människor eller för miljoner på nätet? Det är ändå helt förkastligt.

ullrika sa...

usch. jag förfasas. faktiskt. det här är värre än alla jäkla beauty contests dom håller på med över där... fy.

~Sol~ sa...

ullisen - Jag vet inte om jag riktigt håller med om det. I Beauty Pagents finns det till och med föräldrar som ger sina barn skönhetsoperationer och nya tänder för att kunna vinna. Skrämmande. Det är minst lika vidrigt som detta. Usch!

ullrika sa...

okej. jag ger mig. jag visste inte det var så jävligt faktiskt... blä.

~Sol~ sa...

ullisen - det är så jävligt - Tyvärr. Hemskt och vidrigt. Jag blir så ledsen när jag tänker på det. =(