onsdag 10 februari 2010

Vänner

En present från hRaven. Jag är hur glad som helst över presenten även om jag känner mig lite ambivalent över bilderna. Speciellt reagerar jag på min favoritskjorta från den tiden, en skjorta jag fram tills igår lyckats förtränga, och mina vackra brillor som täcker hela ansiktet. =P

Igår spenderades i nostalgins tecken. Många timmars prat, skratt, bra minnen, mindre bra minnen och sedan ännu mer skratt. hRaven och jag går tillbaka många år. Vi var tio när våra klasser slogs ihop, elva när vi började umgås och sen var vi bästisar som bara tonårstjejer kan vara i ett gäng år. Många är de timmar vi suttit i flickrummen och suktat efter killar, svurit över föräldrar, dreglat över rockstjärnor, filmstjärnor och allehanda ouppnåliga killar och fnittrat över precis allt och inget. Igår tror jag minsann vi lyckades återuppleva en del av det. ;)

Tack H för tavlan. Den kommer att få en framträdande plats på min vägg. Tack även för en riktigt bra dag. =D

3 kommentarer:

hRaven sa...

varsågod
och tack!

Ullis sa...

jag har en helt underbar såndär.. som jag OXÅ är ambivalent inför.. själva tavlan är så fin att jag nästan självdör, sen den där jävla bilden på MIG som stör allt.. tror jag ska "beställa" en utan mig på ;P har försökt fota den dessutom, men blixten förstör hela allting och utan syns ingenting *S*

~Sol~ sa...

Jag höll kameran en liten bit ifrån och i vinkel, då funkade det utan att blixten blänkte i glaset. =)

Jag är säker på att du är hur fin som helst på din bild. ♥