onsdag 24 februari 2010

Gräsänka


Idag är jag gräsänka. Karln blev skickad till Bromma för vidare transport till ett annat europeiskt land. Jag har haft en suverän dag med mina vänner och därför känns kvällen inte så ensam som jag först befarade att den skulle göra.

Tycker aningen synd om Karln faktiskt. Planet skulle lyfta 14.30 och vid 20.00 hade de fortfarande inte kommit iväg. Nu har jag iofs inte varit på Bromma flygplats, men gissningsvis är den inte mycket att hänga i gran. Kan tänka mig att det är aningens aning trist att spendera sju timmar där.

I morgon ska jag äntligen träffa den nya familjemedlemmen. Det ska bli så härligt att gosa bebis. Jag gillar verkligen barn. Älskar dem. Åh, de underbara krypen. Speciellt bra är det när man kan lämna tillbaka dem till sina föräldrar då de behöver byta blöja eller gråter. ;)

Inga kommentarer: