måndag 22 februari 2010

Äntligen


Marsipanbebis

Igår eftermiddag blev jag äntligen faster igen. En liten tösabit på ca 3,5 kg valde den 21 februari som sin dag.

Idag är det äntligen dags att göra något åt det mindre vackra jag har på huvudet. Kanske blir det till slut något enhetligt av eländet. Håll tummarna!

Update på halsdukens blivande: Jag har nu stickat slut på ett nystan och den tänkta halsduken känns som om den äntligen är på väg att bli något. Tro´t eller ej, men eländet är hela 60 cm nu. Heja mig! =D

5 kommentarer:

Cain sa...

Grattis! :)

~Sol~ sa...

Tack, Cain! =)

Alex sa...

De där marsipanbebisarna är lite läskiga. :/

Men grattis till er båda. Ja, för ditt fasterskap då vill säga.

~Sol~ sa...

Alex - Jag tycker de är gulliga, men skulle nog ha aningen svårt att äta en sådan. =P

Tack! =D

ullrika sa...

grattis faster!