onsdag 24 februari 2010

Dagen


Vissa dagar är ovanligt bra. De kommer ofta utan förvarning och man inser inte hur bra de egentligen varit förrän man tänker igenom den när den tagit slut. Idag var en sådan dag.

Tre tjejer har bidragit till att just idag känns så otroligt bra.


M, som står ut med mig och mina haranger. Hon är dessutom snäll nog att köra omkring mig så att jag utföra de ärenden jag behöver. Att hon själv gillar att strosa och att vi även gör saker hon behöver är bara en bonus. Tack för all hjälp!


M 2, som idag förärat mig en massa kläder hon själv inte längre vill ha. Åtta kassar med kläder! Det har varit som lilla julafton för mig. Jag hittade sju plagg med prislapp på fortfarande. Otroligt. En hel del av kläderna passade bra och jag ska nu gå igenom min garderob och förnya den med sådant som känns roligare. Tack!


G, som kom med fika och bjöd på samtal och skratt så att kvällen flög förbi i en hiskelig fart. Tiden går fort när man har roligt! Tack!

Inga kommentarer: