måndag 15 februari 2010

Nominering


Tack!
Jag har blivit nominerad till detta pris av *annorlunda mamma*. Det är oerhört smickrande och glädjande att få vara med bland de bloggar hon anser värdiga en sådan nominering.

I nomineringen finns en begäran av att förtälja sju saker om en själv. Det borde väl inte vara helt komplicerat, skulle man tro, men ändå finner jag inget vettigt att skriva. Håll till godo med tramset jag rapar ur mig istället.

1. Jag är för lat för att ta körkort utan väljer istället att gå eller cykla om jag ska någonstans.

2. Jag har inte tagit tag i att bli svensk medborgare än.

3. Älskar verkligen barn men vill inte ha fler själv.

4. Är galet trött på att gå hemma nu.

5. Mat och tillagningen av detta är en stor passion i mitt liv.

6. Förstår inte hur människor inte kan inse hur tråkigt jag egentligen är.

7. Är övertygad om att vi behöver lära av historien för att klara oss i framtiden.

Nu ska jag nominera sju personer till detta award.

En dag i taget
Pinkelina
Yvonne´s skrivtavla
Ladyn
Lejonhjarta
Den där Alex...
hRaven


Med utmärkelsen följer vissa regler och dessa är:

- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Tyvärr står det inte hur själva röstningen går till eller hur man får reda på vem som vinner, men jag tyckte om att bli nominerad och valde därför att posta detta ändå. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, tack för det! Ska försöka ta mig an den där då.

~Sol~ sa...

Var så god, kusin. =)