torsdag 11 mars 2010

Typiskt


Nej, jag kunde inte hålla mig. Jag gav mig på grabbens rum med en frenesi som skrämde honom. Nu ska han inte tro att jag städar hans rum bara så där, nej. Han fick minsann punga fram en hundring eller städa ordentligt själv. Han valde hundringen. Han får tillbaka den sen, när det gått så lång tid att han inte reflekterar över att det är hans egen. ;)

Men jag gick bet. Inte för att det var för mycket jobb (även om det var aningens aning asäckligt i hörnen, under sängen och bakom tv´n) utan för att min sabla dammsugare bestämde sig för att lägga av. Dammkamelerna blev den övermäktig, antar jag. *suck* Visserligen har den hostat lite till och från men nu ville den inte ens hosta.

Han får sova på soffan inatt så fixar jag en ny dammsugare i morgon. Idag har jag inte tid. Hade liksom tänkt fixa rummet innan jag behövde iväg... Han dör inte av att snusa soffa en natt. Han får ju ett satans rent rum i morgon i gengäld.

Inga kommentarer: