torsdag 24 december 2009

Greetings


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
God Jul!!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Julen är inte riktigt över ännu. Det är några timmar kvar. Detta år har julen varit helt annorlunda än tidigare år. På gott och på ont. Men trots att den är så annorlunda och vi inte direkt firat den har den varit bra. Jag saknar att träffa alla underbara människor jag vanligtvis firar med och är samtidigt glad över de andra jag träffat idag istället. Ambibalent kanske, men jag ämnar inte klaga på denna dag.

Grabben och jag har haft en bra dag tillsammans, precis som jag hoppats på. Ibland är det bra att rucka på sina egna föreställningar och förhoppningar på dagar, traditioner och händelser. Det kan visa vara värt det.

Inga kommentarer: