onsdag 7 april 2010

Yes!!!!


Jag har fått jobb och grabben kommer med största sannolikhet att gå i skolan i höst.

Idag har jag gjort en anteckning i almanackan om att denna dag är en av de bästa jag någonsin upplevt. Jag vet att det fortfarande är före lunch och att dagen inte på långa vägar är slut, men herre jisses...

Preliminärbesked om att grabben kommit in på den gymnasielinje han sökt och bestämt besked om att jag fått vikariatet på stället där jag jobbade förut och dit jag så gärna ville tillbaka gör att resten av dagen också kommer att bli bra. Denna dag kan rimligen inte bli annat än bra.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis :D

Lina sa...

Grattis till jobbet!!!! Vad skönt att han tog sitt förnuft till fånga också! :)

Ullis sa...

grattis gumman! vi visste ju att jobbet skulle komma men det känns väl ändå rätt okej att få det "på papper" :D

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Själv så ska jag ju bli bilburen igen, och bilen är så fin.. =)
Och så Billig.. Detta är en bra dag för MIG

~Sol~ sa...

Tack alla! =)

Ia - Grattis till bilen. =D

Ladyn - Inget är givet förrän man står där med bekräftelsen i handen. Det finns alltid risk för att livet skörtar upp en bara för att det kan. Nu känns allt hur bra som helst. =D