fredag 16 april 2010

Stora stygga vargen


Härliga tider!

Jag har blivit utnämnd till den som bara förstör för flickan. Jepp, eftersom jag anser att man ska hålla det man lovar och att det blir konsekvenser av att inte göra det är jag just nu den hemskaste människan i ett par skor. Det är riktigt intressant.

"Varför tog DU bort internet från min dator?"


"VI tog bort internet från din dator för att du skolkade för att kunna sitta på msn hela dagen och sedan inte stängde av burken vid den tid vi sedan länge bestämt. Detta var ett uttalat villkor när du fick tillbaka internet efter förra vändan."

Ja, vad säger man? Hon vet mycket väl att Han inte hade orkat genomföra konsekvensen och att det därför är jag som sett till att den blev. Däremot är vi rörande överens och jag stampar absolut inte på som ett ångvält. Nej, vi har pratat om detta och han är glad över att jag orkar där han själv känner sig utmattad. Naturligtvis stöttar han mig och han ska ta ett snack med morrhoppan och förklara att jag inte genomför något gällande henne som vi inte gemensamt diskuterat och kommit överens om. Hej, mitt namn är Zeke...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja... dina tänder ser bra vassa ut... ;-)

~Sol~ sa...

Försöker du säga att jag är bitsk, ia? ;)