fredag 9 april 2010

Massor


Födelsedagar är roliga. Jag gillar verkligen att fundera ut presenter som passar just den personen den är ämnad till och har man sedan turen att lyckas hitta det man funderat ut är det ju ännu roligare att ge.

I april fyller fan och hans moster år. Inget illa, men det är väldigt många av mina nära och kära som officiellt blir ett år äldre denna månad. Nu firar jag inte alla jag känner som fyller i april eftersom en del är ytligare bekanta, men det blir ändå nio stycken som ska gratuleras. Tur att alla vet att jag är en fattig sate som ger med hjärtat hellre än med plånboken. =P


Födelsedagarna går så där i perioder. Under april är det multum, sen blir det lugnare fram tills tidigt i september. Då börjar en strid ström som håller i sig tills i mitten på november. Jisses, vad man lär ha firat sommaren samt att det måste ha varit tråkigt under de långa vintermånaderna och härligt pirrigt under vårmånaderna genom åren. ;)

2 kommentarer:

ullrika sa...

här en till som fyller i april! och jupp, hjärtepresenter är dom bästaste!!

ps. läste om ditt vikariat. grattis!! gudars va skönt!!

~Sol~ sa...

ullisen - Vet inte vilket datum du fyller, så grattis i förskott eller efterskott, vilket som nu passar bäst. =P

Tack! Ja, det är hur skönt som helst. Verkligen vad jag behöver för att hornen ska växa neråt igen. Känner att bristen på arbete börjar ta på humöret. =)

Kramis