söndag 11 april 2010

Födelsedag


I morgon fyller Han år. Då jag inte vet hur de brukar fira har jag inte lagt mig i bortsett från att jag bakat bullar och kladdmuffins och gjort en vit chokladmousse med tillhörande bär som brukar vara populär. Tydligen var det mer än vad som brukar bjudas på, men det blev uppskattat iaf.

Solens sken lockade ut alla på baksidan och hans brors två yrväder krattade gräsmattan för allt de var värda. Tack för det! Mindre jobb för oss och de är nog lagom trötta i kväll. Win-win. =)

Nu har jag träffat alla på hans sida utom hans mormor och morfar och överlevt pärsen. Nu är det väl lite överdrivet att kalla det så, men jag har aningens vårt när det gäller att träffa släkten. Vet egentligen inte varför med tanke på att jag verkligen gillar den släkt jag fått som bonus tidigare. Ändå är det jobbigt tills första mötet är över. Nu kan jag slappna av mer. =)

Solsken och vi är alla på gott humör. Perfekt upplägg för en trevlig söndagkväll. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va MYSIGT det låter.. =)

~Sol~ sa...

Ia - Det är väldigt mysigt. Precis så där lagom som en söndag ska vara. =)