lördag 5 juni 2010


Kvällen är här och jag kan slappna av och bara vara. Visserligen var vi medbjudna på en tillställning nere på stan, men jag hade sedan tidigare känt att jag inte hade någon lust och tackat nej. Han däremot tackade ja och har sedan frågat mig många gånger om jag inte ångrat mig. Det fanns utrymme för ånger, men nej. Jag ser verkligen fram mot en kväll med en bok som sällskap.

Jobbet har varit rätt krävande på sistone och med mitt onda knä har speciellt de två senaste dagarna varit tunga. Ska jag orka jobba långa kvällspass i morgon och i övermorgon också behöver jag en kväll för mig själv. Faktiskt är det lite skönt att han tackade ja och sen inte hade någon möjlighet att ångra sig. Jag har fyra nya Nora Roberts jag ser fram emot att plöja. Ja, inte alla ikväll kanske, men rätt snart. =)

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: